Rok za nami - podsumowanie rocznej działalności bloga

O rany, ależ to szybko minęło! Wczoraj, równiutko, minął rok od chwili, gdy założyłam tego bloga. Naprawdę i szczerze chciałam powiedzieć, że nie sądziłam, że aż tyle on przetrwa. Nastawiałam się na kilka miesięcy, maksymalnie pół roku i przewidywałam, że wena do pisania recenzji i czytania książek mi minie. A tu proszę... Ani się obejrzałam, a równe 12 miesięcy za mną, a ja wciąż mam ochotę pisać i czytać!

Przede wszystkim chciałam podziękować Wam wszystkim, którzy tu zaglądacie i dzięki którym to miejsce żyje. Wiem, że każdy blogger będzie się zarzekał, że pisze głównie dla siebie, ale mimo wszystko - wciąż zwiększająca się liczba odwiedzin i pojawiające się regularnie komentarze od stałych czytelników sprawiają, że człowiekowi bardziej się chce. Dlatego też dziękuję Wam wszystkim i każdemu z osobna, za każde odwiedziny i każdy komentarz. Przez ten rok poznałam też mnóstwo osób z blogosfery, dzięki którym moja lista do przeczytania wciąż się wydłuża, a rozmowy z nimi (pozdrawiam tutaj Kasię z niekulturalnie.pl) dawały mi sporo do myślenia i wywoływały szeroki uśmiech na twarzy :)

Podsumowując ten rok i trochę podpierając się liczbami...
Pojawiło się Was tu już prawie 6 tysięcy! WOW! Nie mam słów, żeby wyrazić moje zaskoczenie za każdym razem, kiedy licznik osiągał kolejny tysiąc z tej liczby :D
Napisałam dla Was 37 postów (łącznie z tym) - wiem, trochę mało, ale pracuję wciąż nad systematycznością i staram się najbardziej, jak mogę. Na przyszły rok obiecuje poprawę :)
Obserwuje tego bloga aż 51 osób - kurczę, naprawdę aż tyle?! Moje niedowierzanie za każdym razem, gdy to widzę, sięga zenitu ;)
Na instagramie jest Was prawie setka - tam trochę też nieregularnie się udzielam, ale wciąż brakuje mi dobrego pomysłu, jak go prowadzić... Jakieś pomysły albo sugestie od bardziej doświadczonych kolegów i koleżanek z branży? ;)
Za to na Facebooku jest Was już 200 osób! :) Czyli całe mnóstwo jak na moje nieskromne wymagania :)

Na blogu, jak też zauważyliście, pojawiła się niewielka nowość, czyli skala ocen pod postacią żołędzi, za którą bardzo dziękuję po raz kolejny Marcie (o, a tutaj jest jej strona, zaglądajcie ile dusze zapragną). Marta jest odpowiedzialna za całą szatę graficzną bloga, za co jej ogromnie dziękuję również po raz kolejny ;)

Kończąc te podziękowania, którymi sypię jak z rękawa dzisiaj... Największe i tak wciąż należą się mojej najlepszej przyjaciółce, Pannie Kajce (koniecznie zerknijcie tu i zobaczcie, jakie cuda potrafi wydziergać!), która to rok temu kopnęła mnie w ogon i pogoniła do założenia tego miejsca w sieci. Bez niej nie byłoby niczego tutaj i wcale nie kłamię w tym momencie ;)

Na koniec chciałam się też pochwalić - zostałam oficjalnym recenzentem dla portalu Lubimyczytac.pl! Wczoraj ogłoszono wyniki naboru i nawet nie wyobrażacie sobie mojej radości, kiedy w skrzynce mailowej zobaczyłam wiadomość, że mi się udało! Dlatego szykujcie się na sporą ilość nowych recenzji tym bardziej, że mam też kilka pomysłów na cykle ;)

W związku z trzema okazjami (200 obserwatorów na facebooku, pierwsza rocznica bloga i prawie 100 obserwujących na instagramie) na moim profilu na facebooku (klik!) pojawi się jutro konkurs, w którym będą do wygrania małe prezenty ode mnie. Obserwujcie więc fb i będę wdzięczna za udział!

Do zobaczenia za rok w kolejnym podsumowaniu!

Komentarze

  1. Wypraszam sobie! Kopnęłam Cię nie w ogon, a pod ogonem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! 💯 Lat dla bloga. 🎁🍷🎈🌹🤗😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego! Życzę kolejnych pięknych lat blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Życzę jeszcze wielu kolejnych i niech to, co sprawia Ci wiele radości. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. To naprawdę duży sukces! Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu, aczkolwiek nie jest to łatwa droga. Jednak - na pewno warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grunt to się zaprzeć nogami i rękami, żeby się ogarnąć i coś napisać albo zdjęcia zrobić :)

      Usuń
  6. Gratuluję :D Oby tak dalej ;) Powodzenia jako recenzent ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Bardzo lubię posty, które podsumowująca działalność bloga, a potem widać z roku na rok poprawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam za rok, mam nadzieję, że wtedy też się pojawi taki post, bo wytrwam :D

      Usuń
  8. Gratuluję! Oby więcej takich rocznic! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje i wspaniałego dalszego rozwoju bloga, mnóstwa rewelacyjnych przygód czytelniczych. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogromnie Ci gratuluję, bo blog jest naprawdę fajny, bardzo lubię tu zaglądać :D Mam nadzieję, że nie stracisz zapału i będziesz wciąż go kontynuować i rozwijać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że to już rok, a jest u Ciebie tak sympatycznie, że zawsze chętnie wracam :) Tak więc: jeszcze wielu lat blogowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i cieszę się, że Ci się tu podoba! :)

      Usuń

Prześlij komentarz